Uniform kaartje

Het kaartje is ontworpen omdat huisartsen aangaven dat veel patiënten praktijkgegevens niet kenbaar kunnen maken aan andere hulpverleners. In Rotterdam zijn inmiddels duizenden van deze kaartjes in omloop.

U kunt de kaartjes uitreiken aan patiënten die taalproblemen hebben of die moeite hebben praktijkgegevens goed te bewaren.

Klik hier voor een voorbeeld.

Per praktijk stelt het FAW 500 gelamineerde kaartjes met het formaat van een creditcard ter beschikking.

Het aanbod geldt voor alle FAW-huisartsen en alle huisartsen gevestigd en werkzaam in het gebied van de LHV-huisartsenkring Rotterdam. Alleen de beheerder van de praktijk mag de kaartjes aanvragen. De kosten worden door het FAW uit het algemene budget vergoed. Wij hopen met dit aanbod de bereikbaarheid van huisartsen voor hulpverleners te vergroten.

Het bestellen van het Uniform kaartje 
U bestelt het Uniform Kaartje via http://faw.twigt.nl. Daar maakt u een account aan.

Daarna gaat u naar "Uniform kaartje huisartsen". Hier vindt u twee visitekaartjes:
- een voor huisartsen in een gezondheidscentrum en
- een voor (solo)huisartsenpraktijken.
Wanneer u een keuze heeft gemaakt komt u bij de invulvelden van het kaartje.

Voor hulp bij het aanvragen van het kaartje vindt u hier de handleiding.

Herhaalbestelling 
Als u de kaartjes al eerder heeft besteld gaat u naar http://faw.twigt.nl en logt u in.

Daarna gaat u naar "Uniform kaartjes huisartsen" en maakt u weer de keuze tussen de 2 visitekaartjes. 
Wanneer u een keuze heeft gemaakt ziet u rechts in de balk "Opgeslagen gegevens ophalen". Als u klikt op ophalen krijgt u de gegevens te zien die u eerder hebt ingevuld.

U kunt een voorbeeld van het kaartje zien door te klikken op "inzien PDF". Wanneer u klikt op bestellen vraagt u de kaartjes opnieuw aan.

Heeft u vragen bij het bestellen van het kaartje, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 010-220 76 32.
U kunt ook via de site van het Uniform Kaartje de vraag aan het FAW stellen. Hiervoor gaat u naar het kopje "hulp nodig". Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

LET OP 
Als u verkeerde informatie heeft ingevuld of u bent niet de praktijkbeheerder, dan betaalt u een eventuele herdruk zelf. Kijkt u tijdens de bestelprocedure de drukproef dus zorgvuldig na voordat u akkoord geeft.