Vergoeding ad hoc telefonische tolkendiensten
Het FAW vergoedt ad hoc telefonische tolkendiensten door Global Talk voor huisartsen in Rotterdam. Als bij het aanvragen van de tolkentelefoon bij Global Talk het klantnummer van het FAW wordt doorgegeven, gaat de rekening van Global Talk rechtstreeks naar het FAW. De procedure daarvoor is:
Belangrijk: Het FAW vergoedt de kosten van de tolkentelefoon voor alle huisartsen gevestigd en werkzaam in het gebied van de LHV-huisartsenkring Rotterdam. Vergoeding door het FAW geschiedt ALLEEN als u de genoemde klantcode doorgeeft. Op basis van de aanvragen met klantcode, stuurt Global Talk maandelijks een verzamelfactuur naar het FAW. Geeft u geen klantcode door? Dan stuurt Global Talk de factuur naar uw praktijk en kunt u hem niet declareren bij het FAW.
Wij vertrouwen erop dat bij een normale gebruiksfrequentie van de Ad hoc telefonische tolkdienst het gereserveerde budget toereikend is. Mocht dit maximum budget eerder dan aan het eind van dit jaar zijn bereikt, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.
Vragen? Wilt u meer weten over beschikbare talen van GlobalTalk. Klik hier